Магазин:+359892602910 / Сервиз: 029312101  |  Често Задавани Въпроси  |  Свържете се с нас

Вход  |  Регистрация  |  Поръчки

  
  

Доставка, Гаранция и Връщане

Midland Store (midlandstore.bg) предлага следните методи за доставка: Speedy,

Доставка до 1-2 дни, 5 лв за цялата страна.,

 

Гаранция:

Всички продукти идват а 12 месечна стандартна гаранция. Компанията ни разполага със собствен сервиз намиращ се в гр. София. на бул. Сливница 185.

Връщане на продукти


Според закона защита на потребителите нашите клиенти имат право да заявят връщане на закупените от нас продукти (без да се задължават с някакви компенсации) в рамките на 7 работни дни от датата на доставката на продукта и да поиска парите си обратно. Парите за закупения продукт ще бъдат върнати по банковата сметка на клиента в рамките на 30 дни след искането за връщане на продукта. За да се направи валидно искане за връщане на продукт, нашите клиенти трябва да предоставят фактурата, касовия бон и гаранционната карта (ако има такава), издадени с покупката. Клиентът трябва да е запазил всичко качества, дизайн и функционалности на продукта през периода непокътнати. Опаковката на продукта трябва да бъде върната също.
За направите заявка за връщане на продукт, моля, изпратете ни електронно съобщение на адрес info@midlandstore.bg, като в съобщението изявите желание за връщане на стоката, посочите номера и датата на поръчка, и името на продукта, който желаете да върнете, Вашето име и данни за контакт (телефонен номер).

Рекламации
В случай, че получите от нас продукт, който не отговаря на Вашите нужди и очаквания (целта на Вашата покупка) поради лошото си качество, можете да поискате замяна на закупената стока с друга. Ако все още не сте удовлетворени от качеството на продукта, можете или да поискате намаляване на цената, която са платили, или да върнете обратно стоката в замяна на нейната цена.
Като наш клиент Вие имате право на компенсация, ако продуктът който сме Ви продали е дефектирал или с влошено качество. Ако сте получили дефектирал продукт, можете да изпратите заявка за рекламация до следния имейл адрес: info@midlandstore.bg Всяко искане за рекламация трябва да съдържа следната информация: име на продукта, номер на продукта, името на фирмата на търговеца, от който е закупен, описание на дефекта, телефонен номер и информация за обратна връзка с Вас. След получаване на искането за рекламация, ние ще Ви изпратим инструкции как да се процедира по-нататък. Задължително е да пазите касовия бон, фактурата и гаранционна карта на продукта (ако има такава). Ние запазваме правото си да не обслужим рекламация, ако клиентът не докаже, че продуктът е закупен от нас (ако липсва касов бон, фактура или гаранционна карта).

  
  

  

Специални оферти

  

  

Пазаруване по цена

  

  

Бюлетин

 
Желаете ли да получавате имейл съобщения относно намаления, специални оферти или нови продукти?